"Коли щось здається важким, діліть його на частини, доки одна з них не стане достатньо легко здійсненною. Почніть з неї" (Берні Зігель)

середа, 29 квітня 2020 р.

Психологічний  «чемоданчик самодопомоги»

Наодинці або разом з членами родини виконайте вправу. 

 На аркуші паперу пропишіть закінчення речень:
·        Що змінилося в моєму сьогоднішньому дні?.........
·        Що я можу зробити корисне, коли в мене з’являється більше часу?........
·        Які я знаю і роблю вправи, щоб не хвилюватися?............
·        Мої дії, щоб не підпасти під загальний панічний страх ………..
·        Що я можу рекомендувати друзям, щоб не хвилювалися?..........
·        Якщо я буду притримуватись  рекомендацій (правил) правильної поведінки в тій чи іншій ситуації, то я буду……
Пам’ятайте: якими складними не були б часи, не варто віддавати всі сили на негативне сприйняття.
Візьміть за правило   - запам‘ятовувати кожен день те, що викликає у вас позитивну емоцію.

Нет описания фото.

1 коментар: