"Коли щось здається важким, діліть його на частини, доки одна з них не стане достатньо легко здійсненною. Почніть з неї" (Берні Зігель)

понеділок, 26 жовтня 2020 р.

 Хвилинки філософіі!

Мудрі прислів'я індіанців Північної Америки.

1. Хороша людина бачить хороші знаки.
2. Щоб почути себе, потрібні мовчазні дні.
3. Якщо ти помітив, що скачеш на мертвому коні - злізай.
4. Той, хто мовчить, знає вдвічі більше за балакуна.
5. Є багато способів тхнути скунсом.
6. "Мусиш" лише померти.
7. Спочатку поглянь на сліди своїх мокасинів, перед тим, як судити про недоліки інших людей.
8. Батьківщина там, де тобі добре.
9. Якщо маєш що сказати, піднімись, аби тебе побачили.
10. Не завжди ворог є ворогом, а друг - другом.
11. Не суди про людину, поки два місяці не проходив в її мокасинах.
12. У всього в світі - своя пісня.
13. Дитина - гість в твоєму домі. Нагодуй, навчи і відпусти.
14. Добре сказане слово краще за влучно кинуту сокиру.
15. Навіть мертва риба пливе за течією.
16. Життя тече зісередини назовні. Слідуючи за цією думкою, ти сам станеш істиною.
17. В душі не буде веселки, якщо в очах не було сліз.
18. Смерті немає. Є лише перехід між світами.
19. Говори з дітьми, коли вони їдять, і сказане тобою залишиться, навіть коли
ти підеш.
20. Коли бачиш, що грімуча змія готується до стрибка - бий першим.
21. Людина сама повинна зробити свої стріли.
22. В білої людини надто багато начальників.
23. Коли ви прив'язуєте коня до стовпа, хіба чекаєте ви, що він нагуляє силу?
24. Все на землі має свою ціль, кожна хвороба - ліки, що лікують її, а кожна людина - призначення.
25. Жаба не випиває ставок, в якому живе.
26. Скажи мені - і я забуду, покажи мені - і я не зможу запам'ятати, залучи мене - і я зрозумію.

Шануйтеся і майте гарний тиждень!

Немає коментарів:

Дописати коментар