"Коли щось здається важким, діліть його на частини, доки одна з них не стане достатньо легко здійсненною. Почніть з неї" (Берні Зігель)

середа, 16 березня 2022 р.

 Молитва Антуана де Сент-Екзюпері 🙏❤️

НАВЧИ МЕНЕ МИСТЕЦТВУ МАЛЕНЬКИХ КРОКІВ


«Господи, я прошу не про чудеса і не про міражі, а про силу кожного дня. Навчи мене мистецтву маленьких кроків.


Зроби мене спостережливим та кмітливим, щоб у строкатості буднів, вчасно зупинятися на відкриттях і досвіді, які мене зворушили.


Навчи мене правильно розпоряджатися часом мого життя. Подаруй мені тонке чуття того, щоб відрізняти головне від другорядного.


Я прошу про силу стриманості й міри, щоб я по життю не пурхав і не ковзав, а розумно планував плин дня, міг бачити вершини і далечінь, і хоч іноді знаходив би час для насолоди мистецтвом.


Допоможи мені зрозуміти, що мрії не можуть бути допомогою. Ні мрії про минуле, ні мрії про майбутнє. Допоможи мені бути тут і зараз, і сприймати цю хвилину, як найважливішу.


Убережи мене від наївної віри, що все в житті має бути легко. Подаруй мені чітке усвідомлення того, що труднощі, поразки, падіння і невдачі є лише природною складовою частиною життя, завдяки якій ми зростаємо і зріємо.


Нагадуй мені, що серце часто сперечається з розумом. Пошли мені в потрібний момент когось, у кого вистачить мужності сказати мені правду, але сказати її з любов’ю.


Я знаю, що багато проблем вирішуються, якщо нічого не робити, то ж навчи мене терпінню.


Ти знаєш, як сильно нам потрібна дружба. Дай мені бути гідним цього найпрекраснішого і найніжнішого дару долі.


Дай мені багату фантазію, щоб у потрібний момент, у потрібний час, у потрібному місці, мовчки або словами, подарувати комусь необхідне тепло.


Зроби мене людиною, яка вміє достукатися до тих, хто зовсім «внизу».


Убережи мене від страху пропустити щось у житті.

Дай мені не те, чого я собі бажаю, а те, що мені дійсно необхідне.

Навчи мене мистецтву маленьких кроків”.


Антуан-де-Сент-Екзюпері


З любов’ю до кожного українця та українки, разом ми з усім впораємося!

Немає коментарів:

Дописати коментар