"Коли щось здається важким, діліть його на частини, доки одна з них не стане достатньо легко здійсненною. Почніть з неї" (Берні Зігель)

четвер, 19 травня 2022 р.

Ресурсна вправа "Я є. Я маю. Я можу. Я буду" 💝


Сьогодні ресурс дуже важливий, тому рекомендую Вам коротеньку ресурсну вправу.Відкрийте нотатки в телефоні або візьміть блокнот або аркуш паперу, виділіть 5-10 хвилин.


📝 "Я є"


Напишіть те, чим ви пишаєтеся в собі і що доброго пов'язане з вами.


(Я жива(ий). Я доброзичлива(ий). Я активна(ий)...).                                            


📝 "Я маю"


Перерахуйте людей, місця та різні ресурси, на які ви можете покластися.


(Робота, батьки, друзі, колеги, фінанси).


📝 "Я можу"


Напишіть навички, вміння, види діяльності, якими ви володієте.


(Брати відповідальність, керувати проектами, вчитися, спілкуватися англійською, підтримувати людей, знайомитися з людьми).


📝 "Я буду"


Вкажіть, що ви робитимете, щоб підтримати себе у важкі часи.


(Піду на прогулянку, ляжу спати вчасно, подзвоню подрузі).


В останньому пункті можна також записати такі кроки, які необхідні для покращення ситуації та вирішення проблем.


Мета цієї вправи – допомогти вам нагадати собі про ресурси, як зовнішні, так і внутрішні. І нагадати, що ви можете їх активно використовувати, щоб підтримати себе в складні часи.


Сподіваюсь для Вас ця вправа буде  корисною.   

Немає коментарів:

Дописати коментар