"Коли щось здається важким, діліть його на частини, доки одна з них не стане достатньо легко здійсненною. Почніть з неї" (Берні Зігель)

вівторок, 16 серпня 2022 р.

✅ ПОМИЛКИ - ЦЕ НЕ КАТАСТРОФА...


🤔 Що відчуває людина коли припускається помилки?


Звичайно залежить від ситуації та індивідуальних особливостей самої людини. Найчастіше це відчуття від незначного розчарування, суму, провини та сорому, до невдоволення собою, самозасудження, відчуття нікчемності...


🧐 Бувають ситуації, коли людина розуміє, що помилятися може кожен, що  так набувається досвід, але продовжує нарікати та звинувачувати  себе.


⁉️ Як же "прийняти" цей досвід?


 ☝️Важливо виконати певні дії:


📍 Змінити фокус своїх роздумів.

✔️Знайти причину помилки.

✔️Подумати, що конкретно можна зробити, щоб виправити ситуацію та не допускати її в майбутньому. 


🧏 _Підказка._ Всі свої думки, зауваження, висновки обов'язково потрібно записувати.


📍 Знайти користь.

✔️Проаналізувати:

- свої дії ➡️ наслідки,

- думки значущих для вас людей.

✔️Зробити висновок із ситуації.

✔️Знайти "плюси" чи нові можливості.


🧏 _Підказка._ Якщо важко знайти щось позитивне, то зроблені висновки із ситуації вже і є "плюсом".


📍Відокремити власне «Я» від  помилки.

✔️Скласти список своїх чеснот та досягнень.

✔️Дозволити собі бути неідеальною/неідеальним.

✔️Зачитати список перед дзеркалом, розмежовуючи особливості від вчинку.

_Приклад: Я - це Я, і я добра, розумна, креативна, вмію малювати..... А це - мій вчинок/ помилка... Я можу помилятися та отримувати досвід!"_ 


🧏 _Підказка._ Можна переглядати цей список, коли накриває хвиля негативних думок.


📍Все, що відбулося - вже історія.

✔️Залишити помилку у минулому. Це як прочитана сторінка, яку потрібно засвоїти і перегорнути.


📍 Правильні висновки та прийняття досвіду  - це зона особистого росту.


_"Щоб уникати помилок, треба набиратися досвіду; щоб набиратися досвіду, треба робити помилки."_


💙💛РАЗОМ МИ ПЕРЕМОЖЕМО!💙💛

Немає коментарів:

Дописати коментар