"Коли щось здається важким, діліть його на частини, доки одна з них не стане достатньо легко здійсненною. Почніть з неї" (Берні Зігель)

четвер, 11 березня 2021 р.

 Хто похвалить себе)

Сьогодні я хочу поділитися з вами цікавою вправою, яка допоможе вам «розгорнути» мислення в бік позитивних змін.
Якщо будете її регулярно виконувати, то дуже скоро у вашому житті почнуть траплятися чудеса.
Для початку декілька питань:
Як часто вас хвалять?
Хто?
За що?
Вам приємно?
А ви хвалите когось? Близьких, знайомих?
А Самого себе? Або ви соромитеся? - це ж нескромно!
Правда в тому, що світ ставиться до вас так, як ви самі до себе ставитеся!
Для нашої підсвідомості цінна власна похвала.
Вона зцілює психіку і найбільш правдива.
Нас навчили критикувати себе, відчувати почуття провини. Ми всі знаємо, як легко критикувати, знецінювати і звинувачувати.
Але зовсім забуваємо, що похвала - найпотужніший стимул до розвитку і вдосконалення! ️
Суть вправи проста!
Вам протягом дня три рази потрібно відповідати на такі питання:
Чому я молодець? Що мені це дає?
Чому мої близькі молодці? Що мені це дає?
Чому люди навколо молодці? Що мені це дає?

Наприклад.
Я молодець - з ранку зробила зарядку.
Що мені це дає? - заряд бадьорості на весь день.
Чоловік молодець - приготував мені смачний обід.
Що мені це дає? Я відчуваю його турботу про мене, і взагалі смачно поїсти - це чудово!
Двірник молодець - прибрав сміття перед моїм будинком.
Що мені це дає? Це можливість не прибирати самому, і ходити по чистій вулиці.
Я молодець - зробила комплімент чоловіку.
Що мені це дає? Я відчуваю себе уважною до чоловіка, і мені приємно бачити, як у нього покращився настрій.
Водій таксі молодець - безпечно довіз мене в потрібне місце.
Що мені це дає? Під час поїздки я змогла спокійно, в комфорті обміркувати майбутні переговори.
... І так далі. Якщо є можливість, промовляйте все це вголос.
Поставте нагадування 3 рази в день, щоб не забувати.
ВАЖЛИВО. Хваліть себе і інших за те, що ви зробили саме СЬОГОДНІ, а не взагалі.
І формулюйте КОНКРЕТНО.
Тобто «Чоловік молодець - він турботливий і добрий» не підходить.
Замість цього: чоловік молодець - з ранку зварив мені каву, я розумію, що він про мене дбає.
І ОБОВ'ЯЗКОВО відповідайте на питання «Що мені це дає?»
А тепер поясню, яким чином ця вправа працює.
Відповідаючи на питання «Чому я / він молодець», ви тримаєте постійний фокус на позитивних моментах! ️, ви привчаєте ваш мозок знаходити їх ще і ще, і чим більше знаходите, тим більше їх з'являється у вашому житті.
Друге питання «Що мені це дає» показує вам, наскільки ви цінні, адже люди навколо роблять щось для вас.
Тобто Ви підвищуєте свою самоцінність, ви вчитеся себе цінувати, самі того не помічаючи.
Ви починаєте помічати і цінувати те, на що раніше не звертали уваги або вважали «само собою зрозумілим», тобто обезцінювали.
Головне, що приходить розуміння: життя - класна штука, люди для мене стараються, і Всесвіт / Бог піклується про мене через інших людей.
Цією вправою потрібно мислити, вона повинна стати вашою звичкою.
Це як гігієна ваших думок протягом дня.
Вона навчить вас бути вдячним кожному дню, кожній людині у вашому житті, і головне - ви навчитеся цінувати себе, підвищите впевненість, самооцінку і самоповагу.
Зробіть цю вправу прямо зараз, це займе 2 хвилини! ️
І відчуйте - як змінилося сприйняття себе, може, ви відчули себе більш значущим, може бути, у вас спина мимоволі випрямилась.

Завдання на сьогодні: напишіть відповіді на 3 питання:
Чому я молодець сьогодні? Що мені це дає?
Чому мої близькі молодці сьогодні? Що мені це дає?
Чому люди навколо молодці сьогодні? Що мені це дає?


Немає коментарів:

Дописати коментар